Direct contact

Bijster 15
4817 HZ Breda
076 578 0950 | info@livits.nl

29
nov
Contributie en facturatie

Zorg voor sneller betaalde facturen met een tikkie!

29 november 2022

We herkennen allemaal het probleem: lang openstaande facturen waar vanuit het verenigingsbureau achteraan gebeld moet worden. Vaak is dat geen onwil, maar vergeten leden op tijd te betalen. Privé hebben we hier een eenvoudige oplossing voor, namelijk betalen via een Tikkie. Zo’n soortgelijke oplossing gaan we ook ondersteunen via Livits. De ervaring leert dat 70% van de betaallinks wordt betaald en 90% binnen een week. Een enorme verlichting voor de bureaumedewerkers dus!

Wat gaan we doen?

Veel van onze klanten gebruiken Livits om facturen te versturen. Facturen voor contributie, voor een abonnement, een certificaat of een betaalde bijeenkomst. Om een factuur te versturen wordt in Livits een order aangemaakt. Het is nu mogelijk om aan deze orders een betaallink toe te voegen, bijvoorbeeld als ze per mail vanuit Livits worden verzonden.

Eerder hebben we het ledennet van Livits al geschikt gemaakt om verstuurde facturen online in te zien (hier lees je daar meer over). Het wordt nu

Wat heb je nodig?

Om een universele betaallink voor verschillende soorten betalingen te kunnen ondersteunen, werken we met een payment service provider. Wij hebben ervoor gekozen aan te sluiten op Mollie. Om betaallinks te kunnen versturen, heb je zelf een Mollie-account nodig. Dit aanvragen is gratis, je betaalt per uitgevoerde transactie. De kosten hiervan verschillen per type betaling (denk aan iDeal, creditcard, etc.). Hier lees je daar meer over.

Waar moet je rekening mee houden?

Vanaf januari 2023 ondersteunen we Mollie betaallinken in het standaardproduct. Om dit voor jou in te richten, zijn wat werkzaamheden nodig die we voor een vast bedrag uitvoeren. Daarnaast rekenen we een maandelijkse vergoeding voor het gebruik van de module, waarmee we het onderhoud en de doorontwikkeling bekostigen.

Vragen?

Heb je vragen of opmerkingen over het bovenstaande, neem dan rechtstreeks contact met ons op. Dat kan via je klantmanager, via ons kantoor (076-578 09 50) of via de Livits Connect app.

Livits.nl gebruikt cookies voor anonieme analyse van websiteverkeer, zodat we de functionaliteit en effectiviteit van deze website kunnen verbeteren. Na toestemming gebruiken we deze om gepersonaliseerde content weer te geven. Bekijk onze privacy- en cookieverklaring.

Ok