Direct contact

Bijster 15
4817 HZ Breda
076 578 0950 | info@livits.nl

22
dec

Terugkoppeling klantcommitments 2022

22 december 2022

Ook het afgelopen jaar hebben we weer een aantal klantcommitments afgegeven. Het einde van het jaar is een goed moment om hierop terug te kijken. Hoe hebben we het gedaan? Welke zaken zijn goed gelopen en waar hebben we nog stappen te zetten? Dat vertellen we je hier.

De commitments

De klantcommitments van 2022 zijn gegroepeerd onder de drie pijlers die bij onze visie horen. Onderstaande figuur geeft hiervan het overzicht.

Klantcommitments 2022

We geven je continu inzicht

De commitments op deze pijler zijn als volgt gelopen.

  • We zorgen voor periodieke SLA updates: Yes! Dit jaar hebben we dat gelukkig gerealiseerd. Sinds oktober sturen we per klant onze SLA performance. Mooi om te zien is dat we onze SLA belofte prima halen. Het afgelopen jaar is onze SLA performance 90,65% geweest. Dit betekent dat we ruim 90% van de meldingen binnen de afgesproken SLA tijd sluiten. Onze SLA belofte is dat we dit voor 80% van de meldingen doen. Dat gaat prima dus. Er zijn dit jaar tot nu toe 1.252 meldingen binnen gekomen, dat zijn bijna 5 meldingen per dag gemiddeld!
  • We geven inzicht en productontwikkeling in vier (online) Livits roadmap sessies: De roadmap sessies zijn er op 1 na allemaal geweest. Door het vertrek van Tom hebben we de laatste roadmapsessie in december verplaatst naar het klantevent in februari. Dan zal Julia als productmanager jullie bijpraten.
  • We geven je inzicht in hoe je Livits gebruikt, zodat ongebruikt potentieel benut wordt: Dit is voor elke klant beschikbaar. We kunnen vanuit onze data zien welke onderdelen van Livits wel en niet gebruikt worden. Dit mogen we nog meer met jullie delen. Daarnaast onderzoeken we manieren om dit nog beter inzichtelijk te maken.

We nemen je werk uit handen

Deze commitments zijn als volgt gelopen:

  • We optimaliseren de inzet van de Livits Connect App voor alle proactieve communicatie: We zien dat dit beter werkt. In het voorjaar hebben we aanzienlijke serververstoringen gehad, die een grote groep klanten raakte. De communicatie via de Livits Connect App werd wel positief beoordeeld, en als proactief ervaren. Wel mogen we meer aandacht hebben voor meer op een klant afgestemde boodschap in een dergelijke situatie. Daar gaan we aan werken.
  • We zorgen ervoor dat onze contracten nog beter aansluiten op de AVG: We hebben hierbij vooral gekeken naar het vernieuwen van de verwerkersovereenkomsten. Deze waren in een aantal gevallen nog niet conform de laatste AVG richtlijnen. Bij een behoorlijk aantal klanten hebben we deze vernieuwd. Dit is uiteindelijk de verantwoordelijkheid van de verwerkersverantwoordelijke, dus onze klanten.
  • We blijven de gebruiksvriendelijkheid van Livits verbeteren. Dit is misschien wel het belangrijkste aandachtspunt van Livits. Ook bij het klanttevredenheidsonderzoek komt dit ook steeds naar voren. We werken hier constant aan, maar het blijft een punt van aandacht. Ook het komende jaar blijven we hier dus aan werken.

We helpen je leden te binden

Deze commitments zijn als volgt gelopen:

  • Umbraco integratie: we leveren de SSO en bepalen samen de volgende integraties: Single sign on is beschikbaar in combinatie met de Livits login portal (elders in deze nieuwsbrief lees je hier meer over). Samen met de customerboard hebben we in Q3 stilgestaan bij de verdere integratie. Daar lees je hier meer over.
  • We ontwikkelen onze API met de Bundeling app verder door: Op dit gebied hebben we de nodige stappen gezet. Het is nu mogelijk om nieuwsberichten te delen via Bundeling. Op dit moment kijken we naar verdere integratie van Bijeenkomsten en Events in Bundeling. Daar hopen we begin volgend jaar stappen mee te zetten.
  • We helpen je in het meten van de ledenbinding waardoor je gericht acties kunt inzetten om deze te verbeteren: Hier hebben we nog niet veel stappen in gezet. Binnen onze Power BI oplossing zijn hier wel mogelijkheden en ideeën voor. We zijn op zoek naar klanten die hierin mee willen denken. Heb jij hier interesse in, neem dan contact met ons op.

Heb je vragen of opmerkingen over het bovenstaande, neem dan contact op met je klantmanager, Frank of bel ons rechtstreeks via 076-578 09 50. Mailen kan natuurlijk ook via Frank@Livits.nl.

Livits.nl gebruikt cookies voor anonieme analyse van websiteverkeer, zodat we de functionaliteit en effectiviteit van deze website kunnen verbeteren. Na toestemming gebruiken we deze om gepersonaliseerde content weer te geven. Bekijk onze privacy- en cookieverklaring.

Ok