Inzicht in SLA performance met de nieuwe SLA rapportage
23 augustus 2022
Aan het begin van het jaar hebben we vooruitgekeken naar de plannen die we binnen Customer Support voor dit jaar hadden.
Een van de punten voor dit jaar was inzicht geven in SLA performance. Eind vorig jaar zijn we overstapt naar een nieuwe tool die ons automatisch meer inzicht ging geven in de SLA afhandeltijden.
Inmiddels zijn de eerste rapportages vanuit deze tool een feit en kunnen we deze met jullie als klant gaan delen. Hieronder vind je alvast een sneak preview terug van deze rapportage.
Wat kan ik zien in deze rapportage?
In de eerste versie van de rapportage vind je een aantal zaken terug. We laten je het SLA percentage zien voor de tickets die je bij ons hebt ingediend. Dat kan telefonisch, per mail of via Jira servicedesk zijn.
Daarnaast vind je er de openstaande issues terug en het aantal issues dat er de afgelopen periode bij ons is aangemeld.
Wanneer kan ik deze rapportage verwachten?
Vanaf september gaan we deze rapportages maandelijks naar je verzenden.
Vragen of feedback?
Heb je vragen over de rapportage of wil je andere of aanvullende informatie in de rapportage zien? Neem dan zeker contact met mij op! Je kunt mij bereiken op: 076-5780950 of via mail: Support@livits.nl.