Direct contact

Bijster 15
4817 HZ Breda
076 578 0950 | info@livits.nl

24
Feb
Nieuws
Support
Jira

Supportproces: Gebruik JIRA Servicedesk!

24 februari 2021

Heel simpel: zonder jullie hebben wij geen bestaansrecht. We willen er dus oprecht voor zorgen dat we tijd en aandacht hebben wanneer jij onverhoopt een incident met Livits ervaart. Momenteel ervaren wij extra drukte op support. Dit zorgt voor een achterstand in de opvolging van meldingen. We werken er hard aan dit op te lossen.

Om onze dienstverlening rondom het afhandelen en oplossen van meldingen op peil te houden, hebben we jouw hulp nodig.

Supportproces & Jira Servicedesk

Vorig jaar kondigden wij een aantal verbeteringen in ons supportproces aan. Eén van de belangrijkere punten daarin is de oproep om alle incidenten die je bij ons meldt via Jira Servicedesk in te dienen. Deze oproep doen we nu opnieuw.

Voordelen

Het melden van je incident via Jira Servicedesk kent veel voordelen:

  • Jira Servicedesk is altijd open;
  • Door te werken met prioriteit, status en comments is het voor jou en je collega’s altijd duidelijk wat de actuele stand van zaken van je incident is;
  • Door alles in Jira Servicedesk te registreren zijn we veel beter in staat om op klantniveau te kunnen rapporteren als het gaat om incidentbeheer. Dit geeft jou inzicht hoe wij presteren ten opzichte van de gemaakte afspraken in het SLA;
  • Is voor jouw incident de hulp nodig van een andere CCI collega? Het overdragen, naar bijvoorbeeld een Functioneel Consultant,
  • Webdeveloper of Developer, gaat veel sneller en makkelijker wanneer het incident al bestaat in Jira Servicedesk;
  • Anders dan een los mailtje of telefoontje rechtstreeks naar één van onze collega's ben je niet afhankelijk van zijn of haar agenda.

Uitzondering

Heb je een productie verstorend incident van de hoogste prioriteit ‘Critical’? Meld dit dan (tussen 08.30 – 17.00uur) telefonisch via 076 578 09 50. Buiten werktijd doe je dit via urgent@ccigroep.nl.

We hopen natuurlijk dat je geen incidenten ervaart. Gebeurt dat onverhoopt wel, maak dan hiervan melding via, je raadt het al, Jira Servicedesk. We zijn ervan overtuigd dat dit voor jou en ons de snelste en makkelijkste manier is.

Dit betekent natuurlijk absoluut NIET dat we geen telefonisch contact meer willen. Integendeel, door slim met incidenten om te gaan hebben we meer tijd en aandacht voor jou. Om erachter te komen hoe het met je gaat, wat belangrijke thema’s zijn binnen jouw ledenorganisatie en hoe wij, met Livits, jullie kunnen ondersteunen.

En dat is waar wij het voor doen!

 

Met klantgerichte groet,

CCI Support (Sabrina)

Heb je vragen of opmerkingen over het bovenstaande, dan ben ik te bereiken op 076-5780950, via sabrina@ccigroep.nl of natuurlijk via de Livits Connect app.