Direct contact

Bijster 15
4817 HZ Breda
076 578 0950 | info@livits.nl

01
mrt
Klantcommitments

Klantcommitments 2022

1 maart 2022

Wat gaan we doen, wat kun je van ons verwachten

Sinds 2020 werken we met Klantcommitments. Dit zijn harde afspraken die we met onze klanten maken over zaken die we in een jaar willen realiseren. Dat doen we dus ook dit jaar.

Hieronder lees je wat de klantcommitments van 2022 zijn. Deze hebben we dit jaar onderverdeeld in de pijlers die bij onze visie horen:

  • We geven je continu inzicht
  • We nemen je werk uit handen
  • We helpen je leden te binden

In onderstaande figuur vind je een beknopt overzicht van alle commitments van 2022.

Hieronder lichten we deze toe.

We geven je continu inzicht

Deze pijler kent de volgende commitments:

  • We zorgen voor periodieke SLA updates: Dit is een belofte waar we al langer hard aan werken. In de vorige nieuwsbrief heb je kunnen lezen hoe we het overall qua SLA doen en welke aanpassingen we in het SLA hebben doorgevoerd. Dit jaar gaan we ervoor zorgen dat we dit ook op klantniveau inzichtelijk maken.
  • We geven inzicht en productontwikkeling in vier (online) Livits roadmap sessies: Dit is iets wat we tijdens de klantendag in november 2021 al hadden aangekondigd. We gaan jullie elk kwartaal (online) bijpraten over onze Livits Roadmap, zodat je een goed beeld hebt wat je qua productinnovatie van ons kunt verwachten.
  • We geven je inzicht in hoe je Livits gebruikt, zodat ongebruikt potentieel benut wordt: Livits bevat enorm veel functionaliteit. We zien regelmatig bij klanten dat het potentieel van deze functionaliteit die al is afgenomen deels onbenut blijft en dat is zonde. Door je inzicht te geven in wat je wel en niet gebruikt, helpen we je de potentie die uit Livits te halen is te verhogen.

We nemen je werk uit handen

Deze pijler kent de volgende commitments:

  • We optimaliseren de inzet van de Livits Connect App voor alle proactieve communicatie: Begin 2021 hebben we de Livits Connect app geïntroduceerd. De app is uitermate goed geschikt om laagdrempelig en snel te kunnen communiceren via de app op je telefoon of de webvariant. De inzet van de app gaan we optimaliseren, door hier bij proactieve communicatie meer gebruik van te maken.
  • We zorgen ervoor dat onze contracten nog beter aansluiten op de AVG: Sinds december 2021 zijn we ISO gecertificeerd. Dat betekent dat we continu bezig zijn zaken te verbeteren. Eén van de onderdelen waarvan we zien dat we werk te verzetten hebben, zijn onze contracten en onze verwerkersovereenkomst in het bijzonder. Deze zijn bij veel klanten aan vernieuwing toe om beter aan te sluiten bij de AVG.
  • We blijven de gebruiksvriendelijkheid van Livits verbeteren. Minder zoeken = werk uit handen: Vanuit ons klanttevredenheidonderzoek komt naar voren dat dit een voortdurend punt van aandacht is. Livits wordt gezien als een complete oplossing die vaak goed aansluit bij de wensen. Maar de gebruiksvriendelijkheid ervan kan beter. Ook dit jaar zetten we hier op in.

We helpen je leden te binden

Deze pijler kent de volgende commitments:

  • Umbraco integratie: we leveren de SSO en bepalen samen de volgende integraties: Om leden te binden is de website vaak het uithangbord van verenigingen. Sinds de introductie van Umbraco als CMS binnen de Livits architectuur zetten onze klanten dit CMS steeds vaker in. Verdere integratie tussen Livits en Umbraco is noodzakelijk om de potentie van het CMS verder te benutten. Daar zetten we op in met dit commitment. We gaan als eerste stap single-sign-on leveren en bepalen dan samen met de Umbraco gebruikers wat de volgende stap qua integratie gaat zijn.
  • We ontwikkelen onze API met de Bundeling app verder door: De Bundeling app wordt door steeds meer klanten ingezet als instrument om leden te binden. De oplossing levert persoonlijke communicatie in je broekzak. Daarom ontwikkelen we de koppeling met Bundeling verder door, bijvoorbeeld door het uitwisselen van nieuwsberichten.
  • We helpen je in het meten van de ledenbinding waardoor je gericht acties kunt inzetten om deze te verbeteren: Voor veel van onze klanten geldt dat ze inzetten op het binden van leden. Maar hoe weet je nu of dit goed gaat? Data in Livits kan je helpen de ledenbinding inzichtelijk te maken. Daar zetten we op in, zodat je hier gericht op kunt sturen en acties in kunt zetten om de binding te verbeteren.

Heb je vragen of opmerkingen over het bovenstaande, neem dan contact op met je klantmanager, of de Product Owner Tom of bel ons rechtstreeks via 076-578 09 50. Mailen kan natuurlijk ook via Tom@Livits.nl.

 

Livits.nl gebruikt cookies voor anonieme analyse van websiteverkeer, zodat we de functionaliteit en effectiviteit van deze website kunnen verbeteren. Na toestemming gebruiken we deze om gepersonaliseerde content weer te geven. Bekijk onze privacy- en cookieverklaring.

Ok