Direct contact

Bijster 15
4817 HZ Breda
076 578 0950 | info@livits.nl

Kwaliteit

Kwaliteit speelt een belangrijke rol in alles wat wij doen. We hebben hier dan ook voortdurend aandacht voor. Op deze pagina lees je hier meer over.

Wij werken elke dag vol passie, knetterhard om onze klanten te boeien, binden en vinden. Daarbij hebben wij kwaliteit hoog in ons vaandel staan. Dit betekent dat wij onze werkprocessen hebben beschreven en vanuit deze processen werken aan continue verbetering. Bijvoorbeeld door regelmatige interne- en externe audits.  En doordat we hiervoor een kwaliteitmanager en securityofficer hebben aangesteld.

 

Klachten

Hoe goed we ons werk ook willen doen, toch kan het voorkomen dat er iets mis gaat. Daarvoor hebben we een formeel klachtenproces. Een klacht kan je bij iedere medewerker van ons indienen. Doe dit liefst via mail, zodat er een formele vastlegging is. Vermeld duidelijk dat je een klacht wil indienen en waar dit over gaat. De klacht wordt bij ons onder de aandacht gebracht van onze managing director en onze kwaliteitmanager. Binnen drie dagen na het indienen van de klacht wordt er contact met je opgenomen en de afhandeling van de klacht besproken.

Processen

Dit gedeelte is nog onder constructie. Binnenkort wordt dit aangevuld.

Livits.nl gebruikt cookies voor anonieme analyse van websiteverkeer, zodat we de functionaliteit en effectiviteit van deze website kunnen verbeteren. Na toestemming gebruiken we deze om gepersonaliseerde content weer te geven. Bekijk onze privacy- en cookieverklaring.

Ok