Direct contact

Bijster 15
4817 HZ Breda
076 578 0950 | info@livits.nl

Dienstverlening

Wij helpen je op een slimme manier leden te boeien, binden en vinden. Dat doen we met onze applicatie Livits. Maar alleen daarmee zijn we er niet. Wij geloven dat Livits pas goed tot zijn recht komt als we onze klanten goed begeleiden in het gebruik. Dienstverlening betekent voor ons dat we over de mogelijkheden van de techniek heen kijken en samen met jullie bepalen waar winst te behalen is. Dat is hoe wij dienstverlening zien.

De 3 aspecten van onze dienstverlening

Bij het ondersteunen van onze klanten in het gebruik van Livits kijken wij altijd naar drie aspecten:

  • Techniek: Livits is een technische oplossing die functioneel gebruikt moet worden. De techniek is daarmee de basis. We ondersteunen je dan ook in hoe we Livits in je eigen architectuur integreren. Waarmee en op welke manier we koppelingen maken. Ons doel hierbij is dat jullie geen kennis over techniek hoeven te hebben. Wij maken voor jullie vanuit een functionele vraag de vertaalslag naar wat er technisch nodig is.

  • Processen: Livits wordt gebruikt binnen processen van ledenorganisaties. We denken dus graag met je mee over hoe deze processen zijn ingericht, en hoe we het samenspel van het proces en Livits zo goed mogelijk voor elkaar krijgen.

  • Mensen: Leden boeien, binden en vinden is mensenwerk. Wij leveren de tools om dat te doen, en helpen jou en je collega’s hier optimaal gebruik van te maken.

Supportproces & Jira Servicedesk

Bij Livits zijn wij ervan overtuigd dat goede Customer Support in sterke mate bijdraagt aan tevredenheid van het gebruik van de software. Daarbij moet het uitgangspunt zijn dat er geen belemmeringen zijn om support te vragen en dat het duidelijk is wat er verwacht kan worden. Er is een online kennisbank beschikbaar met veel documentatie over de werking van de software.

Onze Customer Support staat voor je klaar wanneer jij onverhoopt een incident met Livits ervaart. Wij helpen je graag verder op weg. Alle incidenten die je bij ons meldt zullen via Jira Servicedesk ingediend en behandeld worden. In het Service Level Agreement (SLA) staat beschreven wat de te verlenen support omvat en wat je kunt verwachten qua afhandeltijden. Wil toch contact met een collega van Customer Support? Bekijk dan de contactgegevens hier.

Professional Services

Naast Customer Support staan ook onze consultants/webdevelopers/developers voor je klaar. We leven in dynamische tijden. Dat geldt zeker ook voor professionele ledenorganisaties. Dat heeft ook impact op de manier waarop je je leden bedient. Met deze veranderingen in gedachten ontwikkelen we Livits continu door. Maar ook de inrichting en configuratie van Livits bij onze klanten behoeft continue aandacht, steeds met oog voor Techniek, Proces en Mensen.

Wat mag je van ons verwachten?

Ondersteuning vanuit onze consultants bieden we aan in de vorm van servicepakketten en de afname van halve of hele dagen consultancy. Een servicepakket is een specifiek samengestelde bundel, waarmee we invulling geven aan het continu optimaliseren van Livits. We bieden 6 pakketten aan om zo het beste bij de behoefte per klant aan te kunnen sluiten. Onderstaande figuur geeft hier een overzicht van, inclusief tarieven in 2023.

Al onze dienstverlening heeft als doel optimalisatie van Livits voor jouw ledenorganisatie te bewerkstelligen. Vanuit een servicepakket betekent dat we – gevraagd en ongevraagd – advies aan je geven over wat we constateren en wat er mogelijk is. Hierbij kijken we nadrukkelijk over de grenzen van de techniek van Livits heen. Je mag van ons advies en ondersteuning verwachten over hoe Livits beter kan worden ingezet in het primaire proces van jouw organisatie. Ook denken we met je mee op welke manier de mensen die met Livits werken (jij, je collega’s, maar ook jullie leden) meer kunnen halen uit de oplossing. Dat doen we op een professionele en informele manier, waarbij prettig en constructief samenwerken ons uitgangspunt is.

Kortom, een service met een glimlach!

Livits.nl gebruikt cookies voor anonieme analyse van websiteverkeer, zodat we de functionaliteit en effectiviteit van deze website kunnen verbeteren. Na toestemming gebruiken we deze om gepersonaliseerde content weer te geven. Bekijk onze privacy- en cookieverklaring.

Ok