Direct contact

Bijster 15
4817 HZ Breda
076 578 0950 | info@livits.nl

Nieuws & Blogs

  • Nieuws
    29
    Apr

    Waarom wij gaan voor een glimlach?

    Op 1 april hebben wij het nieuwe logo van Livits en de nieuwe site Livits.nl gelanceerd. Daarnaast mailen we sinds kort ook vanuit Livits.nl. Waarom we deze veranderingen hebben doorgevoerd? We willen communiceren met een glimlach ūüėä. Niet alleen met het nieuwe logo, maar ook vanuit de inhoud: wij zijn ervan overtuigd dat plezier, vreugde en geluk meer brengt dan serieus, formeel en saai. Uiteraard zonder de professionaliteit uit het oog te verliezen. Met dit idee is het bureau Marc&More met ons aan de slag gegaan om het merk Livits te rebranden en te restylen. We zijn trots op het resultaat! Een nieuwe missie en visie, een nieuwe website en een nieuwe huisstijl met nieuwe frisse kleuren.

    Lees meer
  • Nieuws
    29
    Apr

    Samen gaan we voor Kika

    Met Livits staan we voor boeien, binden en vinden. Een manier om invulling te geven aan het binden, is samen te gaan voor een goed doel. Daarom hebben we in de nieuwsbrief van februari aan jullie gevraagd om ons te helpen met het kiezen voor een gezamenlijk goed doel. Uit een lijst van zes goede doelen is een winnaar gekomen: KIKA kinderen kankervrij! 

    Lees meer
  • Nieuws
    29
    Apr

    Bescherm je websites tegen cyberaanvallen met het instellen van TTL waardes

    In dit artikel leggen we je uit hoe het instellen van een TTL-waarde je website kan beschermen tegen een cyberaanval en wat dit precies inhoudt. Wat is een TTL-waarde en wat doet het? En wanneer kies je voor een lage of hoge waarde? 

    Lees meer
  • Nieuws
    26
    Mar

    Meer controle op je nieuwsbrieven: de opt-in | opt-out module

    Je wilt relevant zijn voor je leden. Dat de informatie die je aanbiedt op maat is, en ook bedoeld voor de ontvanger. Livits biedt de mogelijkheid nieuwsbrieven te personaliseren. Veel van onze klanten doen dat ook. Daarnaast biedt Livits fijnmazige opt-in opt-out mogelijkheden met de de opt-in | opt-out module.

    Lees meer
  • Blogs
    25
    Mar

    Even voorstellen... Tessa Schel!

    Begin deze maand is Tessa Schel begonnen bij CCI Groep als Webdeveloper. Tessa stelt zich graag even voor!

    Lees meer
  • Nieuws
    25
    Mar

    CCI gaat verhuizen!

    Voor het geval het je ontgaan is, wij gaan verhuizen! We blijven in Breda en verhuizen enkel naar de overkant van de straat, naar een (voor ons) nieuw pand.

    Lees meer
  • Nieuws
    Support
    Jira
    24
    Feb

    Supportproces: Gebruik JIRA Servicedesk!

    Heel simpel: zonder jullie hebben wij geen bestaansrecht. We willen er dus oprecht voor zorgen dat we tijd en aandacht hebben wanneer jij onverhoopt een incident met Livits ervaart. Momenteel ervaren wij extra drukte op support. Dit zorgt voor een achterstand in de opvolging van meldingen. We werken er hard aan dit op te lossen.

    Lees meer
  • Blogs
    24
    Feb

    Kies met ons een goed doel!

    Als je iets goeds doet voor een ander, krijg je daar vaak ook iets voor terug. Voor mij is dit een persoonlijke overtuiging. Of het nu gaat om zaken doen met klanten, er voor je collega‚Äôs zijn of de opvoeding van mijn kinderen. Iets aan iemand anders geven, geeft voor mij veel meer voldoening dan wat krijgen. Dat geloof draag ik ook uit binnen CCI. En vanuit die gedachte willen we ‚Äď samen met onze klanten ‚Äď een goed doel omarmen.

    Lees meer
  • Blogs
    24
    Feb

    Even voorstellen... onze stagiaire Janneke!

    "Hi, ik ben Janneke, ik ben 21 jaar, woon in Rijsbergen en momenteel 3e jaars student ICT & Media Design bij Fontys Hogeschool te Tilburg.

    Lees meer
  • Nieuws
    24
    Feb

    InEen kiest voor Livits

    En daar zijn we super trots op. In deze bijzondere tijd kent iedereen het belang van de eerstelijns zorg. En daar staat InEen voor: het versterken en verbinden van de georganiseerde eerste lijn en het behartigen van hun belangen. Zeker in deze tijd verwachten we zorg dichtbij, altijd beschikbaar en zonder gedoe. De leden van InEen staan hiervoor. En met Livits gaan we dit ook digitaal ondersteunen.

    Lees meer
  • Nieuws
    28
    Jan

    Save the date: 1 april, Liv in je beeld

    Dat we afgelopen jaar onze visie vernieuwd hebben, dat weet je. Maar wie of wat die Liv nu is, dat is nog aardig mysterieus. Daar gaat verandering in komen!

    Lees meer
  • Nieuws
    28
    Jan

    We zijn trots op onze nieuwe klant AVVN

    In een tijd dat binnenblijven de norm is geworden, is het van belang naar voren te kunnen kijken. De lente lijkt nog ver weg, maar komt er toch echt aan. Hopelijk kunnen we dan weer gaan genieten van groene buitenruimte. AVVN - de groene familie voor tuinliefhebbers sinds 1928 ‚Äď staat daarvoor. En in 2020 hebben zij de keuze gemaakt om de digitale toekomst in te gaan met Livits.

    Lees meer
  • Blogs
    25
    Jan

    Terugblik op de klantcommitments 2020

    Elders in deze nieuwsbrief vinden jullie de klantcommitments voor 2021. Die gaan over het nieuwe jaar, dus dan is het natuurlijk ook goed om terug te kijken op wat we hebben waargemaakt van de afspraken van 2020. Hieronder licht ik dit kort toe.

    Lees meer
  • Blogs
    25
    Jan

    De klantcommitments voor 2021

    Net als vorig jaar maken we ook in 2021 een aantal tastbare afspraken met onze klanten: onze klantcommitments. Deze hebben we weer onderverdeeld in afspraken op het gebied van communicatie, kwaliteit en product. Hieronder ga ik daar verder op in. We gaan er in 2021 voor onze klantfocus te vergroten. De commitments die jullie hieronder lezen geven hier mede invulling aan. 

    Lees meer
  • 01
    Jan

    Een vernieuwde Livits-module in 11 stappen

    Wij ontwikkelen bij CCI met veel plezier Livits, dé software voor professionele ledenorganisaties en verenigingen. We noemen het vaak een CRM, maar dat is eigenlijk wat te kort door de bocht. CRM is een onderdeel, maar Livits bevat ook nog een CMS (voor het maken van websites, intranets en ledenportals) én een DMS om alle relevantie documenten in op te slaan en te delen.

    Lees meer
  • Nieuws
    17
    Dec

    We liv to see you: zet jouw vereniging in de spotlights!

    Soms is het goed om trots te zijn. Te laten zien wie we zijn. Uit te dragen waar we voor staan. Als Nederlanders denken we vaak: doe maar normaal dat is gek genoeg. Als puur Brabants bedrijf vinden we dat ook, maar soms even het hoofd boven het maaiveld uitsteken mag wat ons betreft ook wel. Wij zijn trots op jullie, onze klanten. Op waar jullie voor staan. Wat jullie in deze bizarre periode bereikt hebben. En daarom willen we jullie in de spotlights! We Liv to see you dus!

    Lees meer
  • Nieuws
    17
    Dec

    Een cadeautje voor jou in 2021, de Livits Connect App

    CCI Groep is altijd op zoek haar support en communicatie te verbeteren. Zoals eerder gecommuniceerd zijn wij dit jaar een samenwerking aangegaan met Bundeling. Hiermee wordt het mogelijk de gegevens van je leden in Livits te ontsluiten naar de community app van Bundeling. Omdat CCI ook de voordelen ziet van deze app voor jullie, als klant, zullen wij in januari 2021 de Livits Connect App lanceren. Het startpunt voor alle communicatie met CCI. Hiervoor zullen we de personen uitnodigen die onze nieuwsbrief en Livits updates ontvangen. In de loop van januari ontvangt deze doelgroep een mail waarin wordt gevraagd de app te downloaden (Android. Apple of als webversie). Het voordeel is dat de gebruikersnaam en het vooraf gekozen veilige wachtwoord al worden ingevoerd tijdens de installatie, dus het downloaden van de app werkt zeer eenvoudig.

    Lees meer
  • 16
    Dec

    Een logische vervolgstap voor een snel groeiende vereniging: Schematherapie gaat voor Livits

    De¬†Vereniging voor Schematherapie¬†(VSt), die eind 2017 is opgericht, heeft de afgelopen periode een enorme groei meegemaakt. Binnen drie jaar¬†zijn er meer dan 1200 zorgprofessionals, experts op het gebied van schematherapie, die zich hebben ingeschreven in een van de kwaliteitsregisters van de vereniging.¬†Dat maakte dat de vereniging, samen het bureau dat hen ondersteunt¬†(A Solution), de volgende stap in professionalisering wilde zetten. Hierbij is gekeken op welke manier de effici√ęntie van de ledenadministratie verhoogd kon worden. Ook wil de vereniging haar toegevoegde waarde blijven aantonen richting haar leden. Persoonlijke ledencommunicatie is hierbij essentieel.

    Lees meer
  • Nieuws
    16
    Dec

    Servicepakketten

    Hoe werkt dit | Wat mag je verwachten

    Lees meer
  • Nieuws
    16
    Dec

    Een 7,7 op ons kerstrapport

    De afgelopen periode hebben we ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Dit jaar hebben we ervoor gekozen om het onderzoek telefonisch te doen, om zo meer informatie te krijgen.

    Lees meer
  • Nieuws
    03
    Dec

    Project in de kijker!

    Vorige maand is Mijn ABU, het nieuwe ledennet van ABU, Algemene Bond Uitzendondernemingen, live gegaan.

    Lees meer
  • Blogs
    12
    Nov

    De dag van de glimlach: hij komt eraan!

    Ik doe het beter met een glimlach op mijn gezicht. Dan voel ik de zon net wat meer schijnen, zelfs als het regent. Kan ik dat lastige gesprek of dat vervelende telefoontje net wat beter aan. Ik denk dat dat voor iedereen geldt. Wie kent niet de beelden van koeien die voor het eerst weer de wei in mogen. Of dat ene liedje uit je jeugd, waar je mooie herinneringen aan hebt. Ik denk dat ook een professionele organisatie baat heeft bij een happy face, een glimlach op iedereen zijn gezicht. En daarom organiseren wij op 1 april 2021 de dag van de glimlach.

    Lees meer
  • Nieuws
    11
    Nov

    Bespaar tijd met de anonimiseringsmodule

    Sinds mei 2018 geldt de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Een belangrijk onderdeel hiervan is dat je voor het opslaan van gegevens van een rechtspersoon een rechtmatig doel moet hebben. Dit is het geval wanneer bijvoorbeeld een persoon of bedrijf lid is van een organisatie. Helaas zijn sommige lidmaatschappen niet voor eeuwig. Hoe gaan we dan om met dit soort gegevens wanneer een wettelijke basis om ze te behouden er niet meer is? Hiervoor biedt de anonimiseringsmodule een uitkomst.

    Lees meer
  • Nieuws
    11
    Nov

    Een nieuwe en futureproof ledenzoeker voor Techniek Nederland!

    Als ledenorganisatie wil je dat je leden goed gevonden kunnen worden. Zeker wanneer je voor de kwaliteit van aangesloten leden staat. Dat doet Techniek Nederland. Er worden voorwaardes gesteld aan bedrijven om lid te kunnen worden of blijven. Een keurmerk, certificering of kwaliteitslabel stelt namelijk extra eisen aan een bedrijf. Denk bijvoorbeeld aan de diploma's van monteurs, de wijze van opleveren of inspectiemethodieken. Hier moet uiteraard ook op gezocht kunnen gaan worden.

    Lees meer
  • Blogs
    10
    Nov

    Even voorstellen...Maarten!

    De stap van groot Amerikaanse concern in het centrum van mijn woonplaats Rotterdam naar een kleine lokale speler in Breda. Waarom zou iemand die zetten? Dat zal ik hieronder proberen uit te leggen. 

    Lees meer
  • Nieuws
    06
    Oct

    Modernisering Livits

    Modernisering, een woord dat je steeds vaker hoort en dat centraal stond tijdens deze parallelsessie.

    Om de ambitie die we geformuleerd hebben in onze nieuwe visie te realiseren moeten we ook technisch flinke stappen zetten. Deze stappen hebben we gevat in deelprojecten welke onder de ‚Äėparaplu‚Äô modernisering vallen.

    Lees meer
  • 06
    Oct

    Data Quality Checker - Onderhoud nl

    Tijdens een van de parallelsessies hebben we stilgestaan bij de Data Quality Checker. De Data Quality Checker is een functionaliteit in Livits om de opgeslagen gegevens up-to-date te maken door middel van gepersonaliseerde uitvraag en automatische verwerking van de uitgevraagde gegevens.

    Lees meer
  • Nieuws
    06
    Oct

    Bundeling: altijd ‚Äúin de broekzak‚ÄĚ van je leden?

    Tijdens het klantevent hebben we ook onze partners aan het woord gelaten. Onlangs heeft CCI een partnership gesloten met Bundeling. Bundeling biedt een app waarmee je relevant en effectief kunt communiceren met je leden.

    Lees meer
  • Nieuws
    06
    Oct

    Automatische formulieren - ABU & NVRG

    Tijdens deze sessie nam Donny, functioneel consultant bij CCI, deelnemers mee in de module geautomatiseerde (web)formulieren. Doel van deze sessie was om de deelnemers aan de hand van twee praktijkvoorbeelden bij de ABU (Algemene Bond Uitzendondernemingen) en de NVRG (Nederlandse Vereniging voor Relatie en Gezinstherapie) meer inzicht te geven in de mogelijkheden van deze formulieren.

    Lees meer
  • Nieuws
    06
    Oct

    Umbraco: CMS in lijn met onze visie

    Dat we tijdens de klantenmiddag een sessie hebben kunnen geven over Umbraco is een direct en concreet resultaat van onze nieuw geformuleerde visie. Daarin stellen we namelijk dat we de toekomst in willen gaan met open en slim koppelende IT-oplossingen

    Lees meer
  • 06
    Oct

    Marc&More: member centric design thinking

    Je leden en hun klanten centraal stellen in de communicatie en ontwikkeling van producten en diensten. Dat is de basis van Member Centric Design Thinking of kortweg MCDT. 

    Van oudsher heeft de mens zich georganiseerd in groepen en samenwerkingsverbanden om kennis en expertise maximaal te benutten en te zorgen voor veiligheid en bescherming.

    Om zich als groep of samenwerkingsverband te onderscheiden en herkenbaar zijn te zijn, wordt er gebruik gemaakt van visuele uitingen. Denk aan rotstekeningen bij oudere culturen en denk aan symbolen, kledingstijlen enzovoort in de huidige samenleving. Van de kleuren van een voetbalclub, het logo van een bedrijf tot en met de kledingdracht van hipsters.

    Lees meer
  • Nieuws
    06
    Oct

    Afsluiting: Welke overeenkomsten heeft het kinderboek Swimmy met verenigingen?

    Als afsluiting van het Livits klantevent hadden we een spectaculaire keynote speaker.

    In de lezing van prof. dr. Bas Haring is uiteengezet waarom mensen zich graag verenigingen en wat daarvan de voordelen, maar ook de nadelen zijn.

    Lees meer
  • Nieuws
    06
    Oct

    Kick-off: de belofte die we met Livits maken

    We leven in een dynamische tijd. Verandering is een constante, dat geldt voor professionele ledenorganisaties en ook voor CCI. Een heldere visie zorgt voor binding en richting. Tijdens de plenaire kick-off op de klantenmiddag hebben we iedereen meegenomen in de nieuwe visie van CCI en de pijlers waarmee we deze concreet maken.

    Lees meer