Bijster 15
4817 HZ Breda
076 578 0950 |
info@livits.nl
Nieuws & Blogs
-
28Apr
Terugkoppeling Livits data interviews
Data geeft inzicht en kan je ondersteunen in het maken van keuzes. Livits bevat een bron van waardevolle data van aangesloten verenigingen en leden. Wij willen onze klanten helpen hier meer uit te gaan halen. Daarom zijn we dit jaar gestart met een data initiatief. Ons doel is om onze klanten te ondersteunen in hun werk, door het inzichtelijk maken van belangrijke data. Wij zijn namelijk van mening dat inzicht in Livitsdata onze klanten helpt succesvoller te worden als organisatie.
Lees meer -
27Apr
Livits Roadmap sessies 2022 - Wat doen we in Q2
Op 12 april heeft de eerste Livits Roadmap sessie plaatsgevonden. Doel van deze sessies is om inzicht te geven in de productontwikkeling van Livits, wat weer één van onze Klantcommitments is voor dit jaar.
Lees meer -
26Apr
Doorlopend inzicht in klanttevredenheid
Hoe gaan we dit doen?
Klanttevredenheid is voor ons van levensbelang. Daar doen we iedere dag knetterhard ons best voor. Aan de basis hiervan staat inzicht in jullie tevredenheid. Tot op heden deden we daar eens per jaar onderzoek naar, meestal in het laatste kwartaal. Vanaf dit jaar gaan we dat anders doen, zodat we hierin doorlopend inzicht hebben.
Lees meer -
26Apr
Eerste bijeenkomst DNA denktank
Op 4 april heb ik deelgenomen aan de eerste bijeenkomst met de DNA denktank 2022. We buigen ons hierin over de vraag hoe we de meerwaarde van verenigingen en het werken binnen verenigingen beter kunnen positioneren. Met een groep van tien betrokkenen denken we hierover na.
Lees meer -
26Apr
Een week in het leven van een… Functioneel Consultant
Hieronder neemt één van onze Functioneel Consultants je mee in zijn week.
Lees meer -
26Apr
Even voorstellen...Robbert!
Eén april (geen grap) ben ik begonnen als klantmanager bij CCI. Wellicht heb je me al gezien of gesproken, zo niet stel ik me graag aan je voor.
Lees meer -
26Apr
Even voorstellen...Janneke!
“Hi! Ik ben Janneke, 22 jaar en sinds 1 april weer terug als medewerker bij CCI.
Lees meer -
31Mar
Livits Roadmap sessies 2022
In onze Klantcommitments voor dit jaar kon je het al lezen; we geven dit jaar vier (online) Livits Roadmap sessies. Lees snel verder om te weten wanneer ze zijn en wat je kunt verwachten!
Lees meer -
31Mar
Resultaten Klanttevredenheidsonderzoek 2021
Eind vorig jaar startten we weer ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek (KTO). Net als in 2020 hebben we de interviews telefonisch afgenomen. We hebben bijna 50% van onze klanten gesproken en zo weer een goed beeld gekregen van wat er speelt.
Lees meer
Begin dit jaar hebben we het onderzoek afgerond, intern acties uitgezet en nu brengen we je graag op de hoogte van de uitkomsten. -
31Mar
Informatiebeveiliging en Livits
Wat hebben we hierover allemaal gemeld
Het afgelopen kwartaal hebben ik veel met jullie gedeeld over de stappen die we zetten op het gebied van informatiebeveiliging. Een onderwerp dat bij al onze klanten veel aandacht krijgt. In dit artikel geef ik een samenvatting van alle onderwerpen die ik geraakt heb.
Lees meer -
31Mar
Livits in België
Iets wat niet voor al onze Nederlandse klanten bekend zal zijn is dat Livits al jarenlang actief is in België. Tot en met het einde van afgelopen jaar deden we dit middels een samenwerking: Synergics vertegenwoordigde ons op de Belgische markt. In 2021 is een einde gekomen aan deze samenwerking en vanaf dit jaar bedienen wij onze Belgische klanten rechtstreeks.
Lees meer -
02Mar
Aanpassingen Livits infrastructuur
Techniek is voortdurend in ontwikkeling. Dat geldt ook voor de servers waarop Livits draait. Om met de tijd mee te gaan en ook naar de toekomst toe beschikbaarheid en ondersteuning te kunnen blijven garanderen, is onderhoud aan de infrastructuur periodiek noodzakelijk. Vanaf april nemen we onze omgeving onder handen, waarbij Livits even niet beschikbaar gaat zijn.
Lees meer -
01Mar
Klantcommitments 2022
Wat gaan we doen, wat kun je van ons verwachten
Sinds 2020 werken we met Klantcommitments. Dit zijn harde afspraken die we met onze klanten maken over zaken die we in een jaar willen realiseren. Dat doen we dus ook dit jaar.
Lees meer -
28Feb
Volg onze webinars over veiligheid!
Wij delen graag onze kennis met jou als Livits-klant! Het afgelopen jaar hebben wij veel geleerd over security en informatiebeveiliging. Dat was nodig omdat we twee ISO-certificeringen wilden behalen. Nu dat is gelukt leek het ons een goed moment om de kennis die wij hebben opgedaan te delen met onze klanten.
Lees meer -
24Feb
Gebruik de Livits Connect App en blijf op de hoogte!
In 2021 hebben we de Livits Connect App gelanceerd. We communiceren steeds meer via deze app. Zo krijg je meteen een bericht op je telefoon als er een herstart plaatsvindt. Of ontvang je een melding als er een verstoring is die meerdere klanten tegelijk treft, blijf op de hoogte van de voortgang en natuurlijk van wanneer het is opgelost.
Lees meer -
24Feb
Denktank beter positioneren van verenigingen
Wij zijn al jaren trotse partner van De Nederlandse Associatie. De nieuwe directeur van DNA, Cécile Veldman, heeft ambitieuze plannen voor de doorontwikkeling van de club. Eén daarvan is de oprichting van een denktank die zich gaat buigen over de volgende vraag:
Hoe kun je de meerwaarde van verenigingen en het werken binnen verenigingen, beter positioneren?
Aan deze denktank zal ik deelnemen.
Lees meer -
24Feb
Even voorstellen… Tim!
"Hallo! Ik ben Tim, 23 jaar en ik volg momenteel het derde jaar van mijn HBO studie Software Engineering op Fontys Hogescholen in Tilburg.
Onderdeel van mijn opleiding is het doen van een stage. In de periode februari ’22 tot en met eind juni doe ik mijn stage dus bij CCI."
Lees meer -
28Jan
ISO Certificering
Eén van de klantcommitments van het afgelopen jaar was het behalen van onze ISO certificering. Wie ons LinkedIn kanaal volgt weet ondertussen dat dit gelukt is. CCI is zowel ISO 9001 als ISO 27001-gecertificeerd. Maar wat hebben we dan precies behaald en wat hebben jullie daaraan?
Lees meer -
28Jan
Customer Support: even terugkijken en vooral vooruitkijken!
Nu het nieuwe jaar is begonnen, kunnen we terugkijken naar 2021. Wat heeft het jaar gebracht en wat hebben we op het gebied van Customer Support allemaal gedaan binnen Livits? Ik neem je mee door het afgelopen jaar en vertel je over de plannen voor het komend jaar.
Lees meer -
27Jan
Nieuwe klant: Nederlandse Vereniging van Participatiemaatschappijen
Eind 2021 hebben we de Livits-implementatie voor de Nederlandse Vereniging van Participatiemaatschappijen afgerond. Hiermee is hun omgeving live gegaan. We zijn trots op deze succesvolle implementatie en op de nieuwe samenwerking!
Lees meer -
25Jan
Livits Basistraining CMS
Meld je aan voor onze basistraining Livits CMS!
In deze basistraining laten we je de belangrijkste zaken van het Livits CMS zien. Na deze training kun je zelf de content van je website aanmaken en aanpassen. Je weet waar je de belangrijkste zaken van je website kunt vinden. Dit is een openbare training dus je neemt deel met verschillende deelnemers van onze klanten.
Deze training bieden we je aan tegen een voordelig tarief van €250,- per persoon excl. BTW (in plaats van €595,- excl. BTW). De training duurt ongeveer 2 uur en zal gegeven worden via Microsoft Teams.
Lees meer -
30Dec
KiKa 2021 - Wat hebben we hiervoor bij elkaar gebracht?
In april van dit jaar hebben we gezamenlijk een goed doel gekozen: KiKa. Halverwege het jaar hadden we hiervoor € 610,- bij elkaar gebracht. Nu op het einde van het jaar kunnen we de balans van het eerste volle jaar opmaken. We zijn trots om te melden dat we in totaal € 1.340,- bij elkaar gebracht hebben. Kerst 2021 is al voorbij, maar wij vinden dit toch een mooi kerstcadeau van ons allemaal.
Lees meer -
30Dec
Klantcommitments 2021 - Hoe hebben we het gedaan dit jaar?
We zitten volop in de tijd van de eindejaarslijstjes. Wij kunnen daar natuurlijk niet in achterblijven. Begin van dit jaar kondigde we ze aan: de klantcommitments voor 2021. Nu maken we de balans op. Wat ging er goed en hebben we afgerond? En wat moeten we beter doen? Lees snel verder.
Lees meer -
22Dec
Nieuwe Livits-klanten
We zijn als CCI natuurlijk heel blij met de samenwerkingen die we hebben en werken elke dag hard aan tevreden klanten.
Lees meer -
21Dec
Tips om je emailverkeer te verbeteren
In een eerder bericht lieten we je weten dat we overstappen naar Sendgrid om het emailverkeer vanuit Livits te verbeteren.
Lees meer -
02Dec
Klantcase: De volgende stap in interactie: Bundeling gekoppeld aan Livits
Deelsessie 1
Lees meer -
02Dec
Roadmap 2022
De dag eindigde plenair met Product Owner Tom. Hij nam je mee door de Livits Roadmap.
Lees meer -
17Nov
Livits Klantevent 2021
Op 25 november 2021 vanaf 15:00 uur vindt het Livits Online Klantevent plaats. Tijdens een programma van 1,5 uur gaan we je boeien met interessante verhalen van klanten, externe sprekers en natuurlijk over de ontwikkelingen van Livits. Ben je benieuwd naar het programma, bekijk het hieronder.
Lees meer -
28Oct
Waar staan we en waar gaan we naartoe
Sinds mijn start ongeveer anderhalf jaar geleden hebben we een mooie reis gemaakt met Livits en CCI. Een goed moment om eens terug en vooruit te blikken. Waar staan we nu, wat hebben we zoal gedaan en hoe gaat onze reis verder.
Lees meer -
30Sep
Niets is zo veranderlijk als… De contributie!
Door onze nieuwe huisstijl zien we er natuurlijk helemaal fris en fruitig uit, maar we gaan ondertussen al aardig wat jaartjes mee. En, omdat gelukkig veel ledenorganisaties Livits gebruiken om hun contributie te berekenen en te innen, hebben we gedurende die jaren ook allerlei contributiebedragen, structuren en opbouwen voorbij zien komen.
Lees meer -
24Sep
Groen en fris...de vernieuwde website van ZLTO!
Net voor het weekend alweer een derde live-gang van een website die we mogen aankondigen deze maand. De site van ledenorganisatie ZLTO is zodanig opgefrist dat je wel mag spreken van een vernieuwde website.
Lees meer -
24Sep
Administratieve lastenverlaging
Eén van de pijlers onder onze visie is dat we tijd willen besparen. Dat geldt zeker ook voor administratieve processen. En op dit vlak zijn verbeteringen eenvoudig mogelijk. Dat gaan we op twee onderdelen doen, namelijk door over te stappen naar jaarfacturatie en door kleine facturen zoveel mogelijk te voorkomen. Hieronder lees je wat dat betekent.
Lees meer -
24Sep
De eerste klant is live met een Livits Umbraco-website!
Afgelopen maand hebben we een mooie mijlpaal bereikt: VKW Limburg lanceerde namelijk haar nieuwe website. En niet zomaar een, de corporate site is namelijk gebouwd in het nieuwe CMS van Livits: Umbraco!
Lees meer -
24Sep
Customerboard Q3 2021
Samenvatting: lekker met je bord op schoot.
2 september vond er weer een Customerboard sessie plaats. In dit artikel lees je een korte samenvatting van de onderwerpen die behandeld zijn.
Lees meer -
27Aug
Waar staan we met ons goede doel: KIKA
In onze nieuwsbrief van April hebben we aangekondigd dat we dit jaar samen met onze klanten KIKA als goede doel steunen. Nu zijn we net voorbij de eerste helft van dit jaar, een goed moment om te kijken waar we staan met onze actie.
Lees meer -
27Aug
Op weg naar onze ISO-certificering
En ja, hier heb jij ook wat aan. Aan het begin van dit jaar hebben we ze uitgesproken, onze klantcommitments voor 2021. Eén daarvan is het behalen van onze ISO-certificering. In dit artikel delen we met je wat we tot nu toe gedaan hebben, waar we staan en hoe de route naar certificering er nog uitziet.
Lees meer -
27Aug
Overstap naar Sendgrid
We willen je graag informeren over onze overstap naar SendGrid en de voordelen die dit met zich meebrengt voor jou als klant. In de afgelopen maanden hebben we helaas een aantal keer een blokkade van een van onze eigen e-mailservers door mailproviders gehad. Dit konden we gelukkig steeds snel oplossen maar gaf ons ook aanleiding het proces van het e-mailverkeer dat wij vanuit Livits genereren voor de toekomst onder de loop te nemen.
Lees meer -
27Aug
Livits Kennisbank is live!
Een wat rustigere periode op onze supportdesk geeft ons de kans om een aantal processen te verbeteren. De wens voor meer documentatie en handleidingen/beschrijvingen van de vele functionaliteiten van Livits bijvoorbeeld. Lees snel verder hoe je hier jezelf en jouw collega’s verder mee kunt helpen!
Lees meer -
01Jul
Lees hier hoe InEen de lat voor een ledenplatform erg hoog heeft gelegd!
Het was dinsdag 11 februari 2020 toen ik werd uitgenodigd voor het geven van een demo van Livits aan InEen, op de Mercatorlaan te Utrecht. Bekend terrein, want we hebben meer klanten die in hetzelfde gebouw zitten, maar ook met gezonde spanning, want je stapt toch weer een andere wereld binnen. In dit geval de wereld van de georganiseerde eerste lijn.
Lees meer -
01Jul
Waar staan we met de klantcommitments ?
Begin van dit jaar hebben we een aantal klantcommitments aangekondigd: de harde afspraken waaraan jullie ons voor dit jaar kunnen houden op het gebied van communicatie, kwaliteit en product. Halverwege het jaar is het een goed moment om de balans op te maken: waar staan we met deze commitments?
Lees meer -
01Jul
Verplichte veiligheidsverbetering Livits
Een van onze klantcommitments voor dit jaar is aandacht voor de veiligheid binnen Livits. We hebben hier de afgelopen tijd veel in geïnvesteerd. Zo krijgt de software van Livits elk jaar een uitvoerige veiligheidscheck door een onafhankelijk leverancier die gespecialiseerd is in legal hacking. Daarnaast is Livits beschikbaar gemaakt in een veilige browser (Chrome) en gebruiken wij voor de hosting van de servers op Microsoft Azure een (ISO) gecertificeerde leverancier.
Lees meer -
01Jul
Afscheid van Internet Explorer, het komt er nu toch echt aan!
Veilig gebruik van Livits. Het belang hiervan behoeft eigenlijk geen uitleg. We werken dagelijks hard aan de veiligheid van onze applicatie.
Lees meer -
08Jun
Maak eenvoudig een afspraak met de datumprikker-module
Iedereen zal het herkennen. Het kost vaak nogal wat moeite om met meerdere mensen een geschikt tijdstip voor een afspraak te vinden. Vooral buiten de grenzen van je eigen organisatie zonder gedeelde digitale agenda’s. Het secretariaat is veel tijd kwijt aan het vinden van een geschikte datum voor een werkgroep bijeenkomst. Privé gebruikt iedereen hier datumprikker.nl voor. En dat kan dus ook in combinatie met Livits!
Lees meer -
08Jun
Webinar gemist?
We houden je graag op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen Livits. Sinds vorig jaar doen we dit regelmatig via een Webinar. Het grote voordeel van Webinars is, is dat je deze kunt opnemen en opnieuw kunt bekijken wanneer en hoe vaak je wilt.
Lees meer -
08Jun
Alles begint met een goede relatie
Iedereen zal het herkennen. Er zijn momenten dat het goed gaat in je relatie, en ook periodes dat er verbetering mogelijk is. Ik merk dat bij mezelf en zie dat ook om me heen. Waardoor komt het nu dat het soms beter gaat dan anders? En wat kunnen we hieruit leren als het gaat om zakelijke relaties? De essentie is volgens mij investeren in elkaar. Dat geldt zowel zakelijk als privé.
Lees meer -
29Apr
Waarom wij gaan voor een glimlach?
Op 1 april hebben wij het nieuwe logo van Livits en de nieuwe site Livits.nl gelanceerd. Daarnaast mailen we sinds kort ook vanuit Livits.nl. Waarom we deze veranderingen hebben doorgevoerd? We willen communiceren met een glimlach 😊. Niet alleen met het nieuwe logo, maar ook vanuit de inhoud: wij zijn ervan overtuigd dat plezier, vreugde en geluk meer brengt dan serieus, formeel en saai. Uiteraard zonder de professionaliteit uit het oog te verliezen. Met dit idee is het bureau Marc&More met ons aan de slag gegaan om het merk Livits te rebranden en te restylen. We zijn trots op het resultaat! Een nieuwe missie en visie, een nieuwe website en een nieuwe huisstijl met nieuwe frisse kleuren.
Lees meer -
29Apr
Samen gaan we voor Kika
Met Livits staan we voor boeien, binden en vinden. Een manier om invulling te geven aan het binden, is samen te gaan voor een goed doel. Daarom hebben we in de nieuwsbrief van februari aan jullie gevraagd om ons te helpen met het kiezen voor een gezamenlijk goed doel. Uit een lijst van zes goede doelen is een winnaar gekomen: KIKA kinderen kankervrij!
Lees meer -
29Apr
Bescherm je websites tegen cyberaanvallen met het instellen van TTL waardes
In dit artikel leggen we je uit hoe het instellen van een TTL-waarde je website kan beschermen tegen een cyberaanval en wat dit precies inhoudt. Wat is een TTL-waarde en wat doet het? En wanneer kies je voor een lage of hoge waarde?
Lees meer -
26Mar
Meer controle op je nieuwsbrieven: de opt-in | opt-out module
Je wilt relevant zijn voor je leden. Dat de informatie die je aanbiedt op maat is, en ook bedoeld voor de ontvanger. Livits biedt de mogelijkheid nieuwsbrieven te personaliseren. Veel van onze klanten doen dat ook. Daarnaast biedt Livits fijnmazige opt-in opt-out mogelijkheden met de de opt-in | opt-out module.
Lees meer -
25Mar
CCI gaat verhuizen!
Voor het geval het je ontgaan is, wij gaan verhuizen! We blijven in Breda en verhuizen enkel naar de overkant van de straat, naar een (voor ons) nieuw pand.
Lees meer -
24Feb
Supportproces: Gebruik JIRA Servicedesk!
Heel simpel: zonder jullie hebben wij geen bestaansrecht. We willen er dus oprecht voor zorgen dat we tijd en aandacht hebben wanneer jij onverhoopt een incident met Livits ervaart. Momenteel ervaren wij extra drukte op support. Dit zorgt voor een achterstand in de opvolging van meldingen. We werken er hard aan dit op te lossen.
Lees meer -
24Feb
Kies met ons een goed doel!
Als je iets goeds doet voor een ander, krijg je daar vaak ook iets voor terug. Voor mij is dit een persoonlijke overtuiging. Of het nu gaat om zaken doen met klanten, er voor je collega’s zijn of de opvoeding van mijn kinderen. Iets aan iemand anders geven, geeft voor mij veel meer voldoening dan wat krijgen. Dat geloof draag ik ook uit binnen CCI. En vanuit die gedachte willen we – samen met onze klanten – een goed doel omarmen.
Lees meer -
24Feb
InEen kiest voor Livits
En daar zijn we super trots op. In deze bijzondere tijd kent iedereen het belang van de eerstelijns zorg. En daar staat InEen voor: het versterken en verbinden van de georganiseerde eerste lijn en het behartigen van hun belangen. Zeker in deze tijd verwachten we zorg dichtbij, altijd beschikbaar en zonder gedoe. De leden van InEen staan hiervoor. En met Livits gaan we dit ook digitaal ondersteunen.
Lees meer -
28Jan
Save the date: 1 april, Liv in je beeld
Dat we afgelopen jaar onze visie vernieuwd hebben, dat weet je. Maar wie of wat die Liv nu is, dat is nog aardig mysterieus. Daar gaat verandering in komen!
Lees meer -
28Jan
We zijn trots op onze nieuwe klant AVVN
In een tijd dat binnenblijven de norm is geworden, is het van belang naar voren te kunnen kijken. De lente lijkt nog ver weg, maar komt er toch echt aan. Hopelijk kunnen we dan weer gaan genieten van groene buitenruimte. AVVN - de groene familie voor tuinliefhebbers sinds 1928 – staat daarvoor. En in 2020 hebben zij de keuze gemaakt om de digitale toekomst in te gaan met Livits.
Lees meer -
25Jan
Terugblik op de klantcommitments 2020
Elders in deze nieuwsbrief vinden jullie de klantcommitments voor 2021. Die gaan over het nieuwe jaar, dus dan is het natuurlijk ook goed om terug te kijken op wat we hebben waargemaakt van de afspraken van 2020. Hieronder licht ik dit kort toe.
Lees meer -
25Jan
De klantcommitments voor 2021
Net als vorig jaar maken we ook in 2021 een aantal tastbare afspraken met onze klanten: onze klantcommitments. Deze hebben we weer onderverdeeld in afspraken op het gebied van communicatie, kwaliteit en product. Hieronder ga ik daar verder op in. We gaan er in 2021 voor onze klantfocus te vergroten. De commitments die jullie hieronder lezen geven hier mede invulling aan.
Lees meer -
01Jan
Een vernieuwde Livits-module in 11 stappen
Wij ontwikkelen bij CCI met veel plezier Livits, dé software voor professionele ledenorganisaties en verenigingen. We noemen het vaak een CRM, maar dat is eigenlijk wat te kort door de bocht. CRM is een onderdeel, maar Livits bevat ook nog een CMS (voor het maken van websites, intranets en ledenportals) én een DMS om alle relevantie documenten in op te slaan en te delen.
Lees meer -
17Dec
We liv to see you: zet jouw vereniging in de spotlights!
Soms is het goed om trots te zijn. Te laten zien wie we zijn. Uit te dragen waar we voor staan. Als Nederlanders denken we vaak: doe maar normaal dat is gek genoeg. Als puur Brabants bedrijf vinden we dat ook, maar soms even het hoofd boven het maaiveld uitsteken mag wat ons betreft ook wel. Wij zijn trots op jullie, onze klanten. Op waar jullie voor staan. Wat jullie in deze bizarre periode bereikt hebben. En daarom willen we jullie in de spotlights! We Liv to see you dus!
Lees meer -
17Dec
Een cadeautje voor jou in 2021, de Livits Connect App
CCI Groep is altijd op zoek haar support en communicatie te verbeteren. Zoals eerder gecommuniceerd zijn wij dit jaar een samenwerking aangegaan met Bundeling. Hiermee wordt het mogelijk de gegevens van je leden in Livits te ontsluiten naar de community app van Bundeling. Omdat CCI ook de voordelen ziet van deze app voor jullie, als klant, zullen wij in januari 2021 de Livits Connect App lanceren. Het startpunt voor alle communicatie met CCI. Hiervoor zullen we de personen uitnodigen die onze nieuwsbrief en Livits updates ontvangen. In de loop van januari ontvangt deze doelgroep een mail waarin wordt gevraagd de app te downloaden (Android. Apple of als webversie). Het voordeel is dat de gebruikersnaam en het vooraf gekozen veilige wachtwoord al worden ingevoerd tijdens de installatie, dus het downloaden van de app werkt zeer eenvoudig.
Lees meer -
16Dec
Een logische vervolgstap voor een snel groeiende vereniging: Schematherapie gaat voor Livits
De Vereniging voor Schematherapie (VSt), die eind 2017 is opgericht, heeft de afgelopen periode een enorme groei meegemaakt. Binnen drie jaar zijn er meer dan 1200 zorgprofessionals, experts op het gebied van schematherapie, die zich hebben ingeschreven in een van de kwaliteitsregisters van de vereniging. Dat maakte dat de vereniging, samen het bureau dat hen ondersteunt (A Solution), de volgende stap in professionalisering wilde zetten. Hierbij is gekeken op welke manier de efficiëntie van de ledenadministratie verhoogd kon worden. Ook wil de vereniging haar toegevoegde waarde blijven aantonen richting haar leden. Persoonlijke ledencommunicatie is hierbij essentieel.
Lees meer -
16Dec
Servicepakketten
Hoe werkt dit | Wat mag je verwachten
We leven in dynamische tijden. Dat geldt zeker ook voor professionele ledenorganisaties. Het afgelopen jaar heeft laten zien hoe snel de wereld kan veranderen. Dat heeft ook impact op de manier waarop je je leden bedient. Met deze veranderingen in gedachten ontwikkelen we Livits continu door. Maar ook de inrichting en configuratie van Livits bij jullie, onze klanten, behoeft continue aandacht. Met dit doel in het achterhoofd, introduceren we Servicepakketten. Dat doen we ook omdat we zien dat onze planning van onze consultants door het grote aantal aanvragen vol aan het lopen is. Gemiddeld zijn onze mensen 6 weken vooruit voor 80% vol gepland. Om inzet te kunnen garanderen, zijn Servicepakketten de uitkomst.
Lees meer -
16Dec
Een 7,7 op ons kerstrapport
De afgelopen periode hebben we ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Dit jaar hebben we ervoor gekozen om het onderzoek telefonisch te doen, om zo meer informatie te krijgen.
Lees meer -
03Dec
Project in de kijker!
Vorige maand is Mijn ABU, het nieuwe ledennet van ABU, Algemene Bond Uitzendondernemingen, live gegaan.
Lees meer -
12Nov
De dag van de glimlach: hij komt eraan!
Ik doe het beter met een glimlach op mijn gezicht. Dan voel ik de zon net wat meer schijnen, zelfs als het regent. Kan ik dat lastige gesprek of dat vervelende telefoontje net wat beter aan. Ik denk dat dat voor iedereen geldt. Wie kent niet de beelden van koeien die voor het eerst weer de wei in mogen. Of dat ene liedje uit je jeugd, waar je mooie herinneringen aan hebt. Ik denk dat ook een professionele organisatie baat heeft bij een happy face, een glimlach op iedereen zijn gezicht. En daarom organiseren wij op 1 april 2021 de dag van de glimlach.
Lees meer -
11Nov
Bespaar tijd met de anonimiseringsmodule
Sinds mei 2018 geldt de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Een belangrijk onderdeel hiervan is dat je voor het opslaan van gegevens van een rechtspersoon een rechtmatig doel moet hebben. Dit is het geval wanneer bijvoorbeeld een persoon of bedrijf lid is van een organisatie. Helaas zijn sommige lidmaatschappen niet voor eeuwig. Hoe gaan we dan om met dit soort gegevens wanneer een wettelijke basis om ze te behouden er niet meer is? Hiervoor biedt de anonimiseringsmodule een uitkomst.
Lees meer -
11Nov
Een nieuwe en futureproof ledenzoeker voor Techniek Nederland!
Als ledenorganisatie wil je dat je leden goed gevonden kunnen worden. Zeker wanneer je voor de kwaliteit van aangesloten leden staat. Dat doet Techniek Nederland. Er worden voorwaardes gesteld aan bedrijven om lid te kunnen worden of blijven. Een keurmerk, certificering of kwaliteitslabel stelt namelijk extra eisen aan een bedrijf. Denk bijvoorbeeld aan de diploma's van monteurs, de wijze van opleveren of inspectiemethodieken. Hier moet uiteraard ook op gezocht kunnen gaan worden.
Lees meer -
10Nov
Even voorstellen...Maarten!
De stap van groot Amerikaanse concern in het centrum van mijn woonplaats Rotterdam naar een kleine lokale speler in Breda. Waarom zou iemand die zetten? Dat zal ik hieronder proberen uit te leggen.
Lees meer -
06Oct
Modernisering Livits
Modernisering, een woord dat je steeds vaker hoort en dat centraal stond tijdens deze parallelsessie.
Lees meer
Om de ambitie die we geformuleerd hebben in onze nieuwe visie te realiseren moeten we ook technisch flinke stappen zetten. Deze stappen hebben we gevat in deelprojecten welke onder de ‘paraplu’ modernisering vallen. -
06Oct
Data Quality Checker - Onderhoud nl
Tijdens een van de parallelsessies hebben we stilgestaan bij de Data Quality Checker. De Data Quality Checker is een functionaliteit in Livits om de opgeslagen gegevens up-to-date te maken door middel van gepersonaliseerde uitvraag en automatische verwerking van de uitgevraagde gegevens.
Lees meer -
06Oct
Bundeling: altijd “in de broekzak” van je leden?
Tijdens het klantevent hebben we ook onze partners aan het woord gelaten. Onlangs heeft CCI een partnership gesloten met Bundeling. Bundeling biedt een app waarmee je relevant en effectief kunt communiceren met je leden.
Lees meer -
06Oct
Automatische formulieren - ABU & NVRG
Tijdens deze sessie nam Donny, functioneel consultant bij CCI, deelnemers mee in de module geautomatiseerde (web)formulieren. Doel van deze sessie was om de deelnemers aan de hand van twee praktijkvoorbeelden bij de ABU (Algemene Bond Uitzendondernemingen) en de NVRG (Nederlandse Vereniging voor Relatie en Gezinstherapie) meer inzicht te geven in de mogelijkheden van deze formulieren.
Lees meer -
06Oct
Umbraco: CMS in lijn met onze visie
Dat we tijdens de klantenmiddag een sessie hebben kunnen geven over Umbraco is een direct en concreet resultaat van onze nieuw geformuleerde visie. Daarin stellen we namelijk dat we de toekomst in willen gaan met open en slim koppelende IT-oplossingen
Lees meer -
06Oct
Marc&More: member centric design thinking
Je leden en hun klanten centraal stellen in de communicatie en ontwikkeling van producten en diensten. Dat is de basis van Member Centric Design Thinking of kortweg MCDT.
Van oudsher heeft de mens zich georganiseerd in groepen en samenwerkingsverbanden om kennis en expertise maximaal te benutten en te zorgen voor veiligheid en bescherming.
Om zich als groep of samenwerkingsverband te onderscheiden en herkenbaar zijn te zijn, wordt er gebruik gemaakt van visuele uitingen. Denk aan rotstekeningen bij oudere culturen en denk aan symbolen, kledingstijlen enzovoort in de huidige samenleving. Van de kleuren van een voetbalclub, het logo van een bedrijf tot en met de kledingdracht van hipsters.
Lees meer -
06Oct
Afsluiting: Bas Haring over kinderboek Swimmy en ledenverenigingen
Als afsluiting van het Livits klantevent hadden we een spectaculaire keynote speaker.
In de lezing van prof. dr. Bas Haring is uiteengezet waarom mensen zich graag verenigingen en wat daarvan de voordelen, maar ook de nadelen zijn.
Lees meer -
06Oct
Kick-off: de belofte die we met Livits maken
We leven in een dynamische tijd. Verandering is een constante, dat geldt voor professionele ledenorganisaties en ook voor CCI. Een heldere visie zorgt voor binding en richting. Tijdens de plenaire kick-off op de klantenmiddag hebben we iedereen meegenomen in de nieuwe visie van CCI en de pijlers waarmee we deze concreet maken.
Lees meer